Istnieją zarówno wady, jak i zalety zarządzania rozproszoną siecią sprzedaży. W ramach artykułu chciałbym wymienić kilka z nich oraz opisać w skrócie pięć dysfunkcji pracy zespołowej, które mają wpływ na zaangażowanie i jakość pracy.
W swojej dotychczasowej karierze zawodowej miałem przyjemność zarządzać rozproszoną strukturą handlowców sprzedających usługi światłowodowe dla jednego z operatorów.
Od początku, jako młody – 25-letni wtedy menedżer, stawiałem na otwartość, bezpośredniość oraz szczerość i przejrzystą komunikację w zespole. I to właśnie komunikację, a w zasadzie jej trudność, moim zdaniem stawiałbym w kategorii jednej z wad zarządzania rozproszonym zespołem sprzedażowym. Zarządzanie zespołem, który działa w różnych lokalizacjach, może być trudne właśnie przez ogr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!