Zmiany na rynku
Nie będzie nadużyciem stwierdzenie, że ostatnie dwa lata to niekończące się wyzwania dla przedsiębiorców, pracowników sprzedaży i obsługi klienta. Dzisiaj nikogo nie dziwi, że klienta, którego znamy od lat, prosimy o przedpłatę, a nowych odbiorców traktujemy z dystansem i rezerwą. Można śmiało powiedzieć, że postęp technologiczny wykonał skok, do którego doszlibyśmy w normalnych warunkach za jakieś dziewięć lub dziesięć lat. W trakcie pandemii, kiedy kontakty między handlowcami i klientami były ograniczone, sprzedaż przyjęła formę bardziej transakcyjną niż relacyjną. Nagle nie potrzebowaliśmy wielu spotkań z klientem, aby finalizować sprzedaż. W wielu przypadkach wystarczyło kilka telefonów, spotkanie online i klient podejmował decyzję o dalszej współpracy. Pandemia wymusiła ogromne zmiany w podejściu do sprzedaży i wyeliminowała z rynku nierozsądnych handlowców, dla których nowinki technologiczne stanowiły tylko niepotrzebne utrudnienie w codziennej pracy. D...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!