Sztuczna inteligencja już teraz w radykalny sposób zmienia świat, w którym funkcjonujemy, i to nie tylko ten wirtualny. Na właścicielach biznesów e-commerce wymusza to zmiany i inwestycje. Jakie korzyści wiążą się z zastosowaniem sztucznej inteligencji w sklepie internetowym? Są to:
POLECAMY
- ulepszenie procesu sprzedaży;
- możliwość lepszej personalizacji;
- poprawa doświadczeń użytkowników;
- wzrost sprzedaży i satysfakcji klientów z interakcji ze stroną sklepu internetowego;
- skrócenie drogi użytkownika do zakupu i ścieżki konwersji;
- poprawa wydajności pracy zespołu obsługi klienta;
- ograniczenie liczby porzuconych koszyków;
- usprawnienie procesów logistycznych i transportowych;
- lepsze dostosowanie oferty produktowej do potrzeb konsumentów oraz podaży i popytu.
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w e-commerce? 10 sposobów
Zastosowanie sztucznej inteligencji w sklepie internetowym to konieczność, jeśli chcesz skutecznie rywalizować z konkurencją i efektywnie przyciągać uwagę i budować zaangażowanie odbiorców. Jakie rozwiązania z zakresu AI zastosować i jakie działania usprawnić za jej pomocą?
1. Wyszukiwanie zorientowane na klienta w e-commerce
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce za pomocą AI? Podążaj śladami Google i stwórz wewnętrzną wyszukiwarkę, która rozumie i przetwarza język naturalny, by w efekcie zapewnić odbiorcom wyniki wyszukiwania, których oczekują. W ten sposób...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!