Rok 2022 w internetowej sprzedaży
Rzeczywistość stwarza wyjątkowe warunki dla handlu, dlatego firmy muszą mierzyć się z nowymi wyzwaniami, wcześniej nikomu nieznanymi. Wydarzenia, których wszyscy jesteśmy świadkami, mocno wpływają na sprzedażowe otoczenie, a podążanie za dobrymi praktykami to szansa nie tylko na przetrwanie, ale i długofalowy rozwój. Trudno nie wspomnieć o roku 2022 bez refleksji o tym, jak trudny był to czas zarówno dla konsumentów, jak i sprzedawców ze względu na sytuację ekonomiczną i polityczną w Polsce oraz na świecie. Wybuch wojny w Ukrainie, problemy produkcyjne w wielu branżach oraz inflacja odbiły się na liczbie dokonywanych transakcji, wskaźniku konwersji, a finalnie na sprzedaży. Niepewność, spadek poczucia bezpieczeństwa i wewnętrzny niepokój Polaków to emocje, które mają negatywny wpływ na kupowanie. Z badań GUS-u wynika, że w czerwcu tego roku 49,1% respondentów uważało panującą sytuację w Ukrainie za duże zagrożenie dla polskiej gospodarki, a ponad 16% stwierdziło, że to problem dla ich osobistej kondycji finansowej1. Szczególnie początek roku nie był łatwy – światowa wartość e-handlu w pierwszych miesiącach 2022 r. spadła o 3%, porównując rok do roku2. Sytuacja nadal nie jest komfortowa zarówno dla polskich konsumentów, jak i sprzedawców. Jednak GUS we wrześniu 2022 r....
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!