O wszystkim da się opowiedzieć na dwa sposoby – ciekawie albo nudno. Są ludzie, z którymi czas płynie szybciej, kiedy zaczynają opisywać wczorajszy dzień, i tacy, którzy mówią tylko o sobie i niczego ta opowieść nie wnosi do życia rozmówcy. Tak samo jest w biznesie – przeglądając strony niektórych firm, aż chce się na nich być. Uprawiają storytelling na wysokim poziomie, a Ty czujesz, jakby mówili bezpośrednio do Ciebie. Poznaj sekret tworzenia angażujących opisów nawet najnudniejszej marki i siedem elementów opowieści, które ułatwią Ci jej stworzenie.
POLECAMY
Dlaczego storytelling jest ważny?
Storytelling to jedno z najpopularniejszych słów używanych w marketingu w ostatnich latach. Marki przekonały się już, jak wiele korzyści niesie za sobą opowieść. W Polsce funkcjonuje kilku (jeśli nie kilkunastu) szkoleniowców ze storytellingu biznesowego, a historia marki stała się jego wyróżnikiem.
Ponad połowa decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji, a nie rozsądku. Co to oznacza? Po pierwsze to, że nieraz wystarczą kreatywne opakowanie i dobry nastrój osoby kupującej, a po drugie (dziś dla nas ważniejsze)... że kupujemy od tych, których lubimy. To jedna z reguł Cialdiniego wywierania wpływu na ludzi – reguła lubienia. Jak w takim razie sprawić, że polubią Cię osoby odwiedzające Twoją stronę?
Odpowiedzią jest dobra oferta, która stawia ich na pierwszym miejscu w opowieści Twojej marki.
Tworzenie oferty – dwa błędy większości firm
Jaka jest Twoja strategia na stworzenie oferty? Jeśli zapytałeś właśnie „Ale jaka strategia?”, to nie przejmuj się, dziś wytłumaczę Ci, w jaki sposób ją zaprojektować. W większości przypadków ofertę na stronie i całą stronę i...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!