Duże znaczenie w sprzedaży oraz marketingu bez wątpienia ma tworzenie, a następnie wzmacnianie relacji z odbiorcą oraz ukierunkowanie na wzrost zadowolenia z dokonywanych przez nich zakupów. Projektowanie sytuacji, które będą miały pozytywny wydźwięk podczas np. składania czy odbierania zamówienia przez klienta, ma duży wpływ na to, czy ponownie skorzysta on z oferty sklepu. W dynamicznym świecie handlu oraz dużej konkurencji na rynku to, jakie nasz odbiorca będzie miał doświadczenia zakupowe i jak została zaprojektowana dla niego ścieżka zakupowa, będzie mieć realne znaczenie na jego nastawienie zarówno do produktów, jak i samej marki. Tylko te firmy, które będą potrafiły zainteresować klienta, zdobyć jego zaufanie i zatrzymać go na dłużej, mają szansę na rozwój i wyróżnienie się na tle innych przedsiębiorstw.
Zasady, na które warto zwrócić uwagę, by m...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!