10 wskazówek na skuteczne kampanie e-mailowe w 2020 roku

Skuteczna sprzedaż

Postanowienia noworoczne, tak jak fajerwerki i Kevin sam w Nowym Jorku, to nieodłączny element przełomu roku. Przez większość czasu pozostają one jednak tym, czym są – postanowieniami, które nigdy nie zostaną konsekwentnie wprowadzone w życie. Sojusz Certyfikowanych Nadawców (The Certified Senders Alliance – CSA) zestawił 10 sprawdzonych wytycznych na rok 2020, których należy się zdecydowanie trzymać, przynajmniej w przypadku, gdy chcesz w nadchodzącym roku prowadzić udane e-mailowe kampanie marketingowe oraz stawiasz na oparte na zaufaniu relacje z obecnymi i przyszłymi klientami.

Pamiętaj:

Dobra reputacja, odpowiednia treść oraz konsekwentne dbanie o jakość listy mailingowej to podstawa. 

POLECAMY

  1. Cenny skarb: adresy wysokiej jakości 
    Tworząc swoją bazę mailingową, umieszczaj w niej tylko adresy osób, które wygenerowałeś legalnie, o których wiesz, że chcesz posiadać o nich informacje, i których zgodę na posiadanie danych zawsze możesz udowodnić. Zapewnia Ci to nie tylko bezpieczeństwo prawne, ale chroni także Twoją reputację i buduje zaufanie Twoich klientów. Mała lista mailingowa z wysokiej jakości adresami jest lepsza niż duża baza z adresami uzyskanymi z co najmniej wątpliwych źródeł. W każdym przypadku stosuj procedurę Double Opt-In (DOI). W razie jakichkolwiek n...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy