Wybierz wersję dla siebie i czytaj tak, jak lubisz:
Prenumerata
SUPERPREMIUM
SUPERPREMIUM
zł netto / rok*
zł brutto / rok*
- 6 papierowych wydań
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma
Prenumerata
PREMIUM
PREMIUM
zł netto / rok*
zł brutto / rok*
- 6 papierowych wydań
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma
Prenumerata
STANDARD
STANDARD
zł netto / rok*
zł brutto / rok*
- 6 papierowych wydań
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma
Prenumerata
CYFROWA
CYFROWA
zł netto / rok
zł brutto / rok
- 6 elektronicznych wydań
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnych wydań czasopisma
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do archiwalnych wydań czasopisma
Cena prenumeraty nie zawiera kosztów wysyłki w wysokości 39,00 zł netto / 47,97 zł brutto. Opłata roczna, doliczona jednorazowo.
KUP NA PREZENT
Podaruj wybranej osobie.
Dlaczego prenumerata Magazynu Nowa Sprzedaż to dobry pomysł?
Bo to wygodne
Nigdzie nie musisz wychodzić, tylko wygodnie czekasz w domu – wydanie papierowe będzie czekało w Twojej skrzynce, a elektroniczne na portalu internetowym czasopisma.
Bo nie musisz pamiętać o przedłużaniu
Prenumerata jest autoodnawialna na kolejny rok, więc nie musisz martwić się o ciągłość dostępu do czasopisma.
Bo to kompendium sprzedaży
Obowiązkowa lektura dla każdego, kto na co dzień odpowiada za sprzedaż i obsługę klienta lub zarządza działem handlowym.
Bo oszczędzasz!
Gwarantujemy Ci zniżki na konferencje i wydarzenia organizowane przez redakcję czasopisma.
Bo tworzą go praktycy
Doświadczeniami i skutecznymi rozwiązaniami dzielą się dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży polskich firm z sektorów B2B i B2C.
Bo jest narzędziowa
Sprawdzone schematy działania, techniki sprzedaży i obsługi klienta, dzięki którym krok po kroku dowiesz się, jak poprawić wyniki sprzedażowe