Wykorzystanie webinarów do sprzedaży kursów online. Case study i najlepsze praktyki

Pozyskiwanie klienta

Webinar to forma szkolenia, prezentacji lub seminarium prowadzona przez internet. Webinary pozwalają na interaktywne uczestnictwo, umożliwiając zadawanie pytań i prowadzenie dyskusji w czasie rzeczywistym za pomocą takich narzędzi, jak czaty, ankiety czy sesje pytań i odpowiedzi. Coraz więcej marek edukacyjnych zaczyna wykorzystywać webinary do zbierania leadów oraz do sprzedaży kursów online czy też produktów cyfrowych.

Zalety i wyzwania webinarów w edukacji online

Dostępność i elastyczność
Webinary umożliwiają uczestnictwo osób zainteresowanych naszą wiedzą z dowolnego miejsca na świecie, co znacznie zwiększa możliwości rozwoju marki edukacyjnej oraz możliwość oferowania kursów online Polakom mieszkającym na całym świecie. Dużą zaletą tej formy sprzedaży jest to, że webinaria z najwyższą konwersją można zautomatyzować oraz dzięki reklamom w mediach społecznościowych organizować zapisy na nagrane szkolenie w dowolnym przedziale czasowym.

POLECAMY

Skalowanie sprzedaży
Obecnie w sprzedaży możemy wykorzystać webinary prowadzone na żywo oraz autowebinary, czyli odtwarzane w czasie rzeczywistym nagrania z webinaru, który był wcześn...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy