POLECAMY
W jaki sposób zaplanować i wdrożyć strategię sprzedaży, która nie będzie tylko teoretyczną dywagacją lub KPI-ami i prognozami bez pokrycia, ale stanie się czymś osiągalnym?
Przede wszystkim należy określić punkt, w którym jesteśmy. Pytanie, jakie musisz sobie zadać, i informacje, które potrzebujesz od swojego dyrektora finansowego, to:
- wysokość wygenerowanego przychodu w 2018 roku,
- wysokość wygenerowanego dochodu w 2018 roku,
- liczba osób w Twoim dziale sprzedaży,
- średni przychód i dochód na jednego handlowca,
- średnia wartość sprzedaży produktów lub usług,
- liczba zamkniętych transakcji (sprzedaży danych produktów lub usług).
Do tego należałoby dodać dziesiątki innych wskaźników, ale na potrzeby artykułu skupmy się na powyższych.
Jeżeli chcesz, aby Twój wzrost był przewidywalny, to musisz ustalić, co należy zrobić, aby go osiągnąć. Planując naszą strategię sprzedaży na 2019 rok, wzięliśmy pod uwagę nasze wskaźniki, szybkość w...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!