Reklama DOOH. Jak generować oszczędności przy jednoczesnym maksymalizowaniu konwersji sprzedażowej?

Narzędzia wspierające sprzedaż

Skrót DOOH oznacza nic innego jak cyfrowe nośniki reklamy zewnętrznej. W ostatnim czasie ten rodzaj działań marketingowych wypiera wszystkim nam znane plakaty i billboardy, które stanowią najpopularniejszy rodzaj reklamy zewnętrznej. Według raportu ,,Reklama OOH w Polsce”[1] przygotowanego przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, w 2021 r. cały rynek reklamy zewnętrznej (OOH) wart był 420 mln zł. Nieustannie zauważalny jest wzrost zainteresowania cyfrowym formatem, który już w ostatnim kwartale zeszłego roku wyniósł 22,7% całego rynku OOH. Warto zaznaczyć, że wzrost zainteresowania reklamą DOOH osiągnął 114,2% w porównaniu z ostatnim kwartałem 2020 i 2021 r.

Cyfrowy format reklamy zewnętrznej cechuje wiele zalet. Do najważniejszych z nich zaliczamy większą sposobność pozyskania uwagi odbiorcy, możliwość przekazania większej ilości informacji w porównaniu ze standardowym statycznym formatem, a także aspekt ekologiczny pozwalający zaoszczędzić ogromne ilości papieru zużywanego na plakaty lub billboardy. Według badania[2] przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie firmy Jetline reklamy DOOH są o 60% skuteczniejsze w budowaniu rozpoznawalności marek od swoich statycznych odpowiedników. To ogromna różnica, która...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy