Monitoring internetu
Pozwala on przede wszystkim na tzw. social listening, czyli śledzenie wzmianek na Twój temat i niemal błyskawiczne docieranie do osób, które w danym momencie potrzebują Twojego produktu lub usługi. Wynajdując te wzmianki, na bieżąco możesz wejść w interakcję z potencjalnymi klientami i wyprzedzić konkurencję, jeszcze zanim się o niej dowiedzą.
Monitoring internetu usprawnia sprzedaż przez:
POLECAMY
- generowanie leadów,
- zwiększanie świadomości marki i sprzedawcy,
- budowanie społeczności i zaufania,
- social selling.
Jak podaje Sprout Social, aż 70% osób chętniej korzysta z produktu lub usługi marki, która weszła z nimi w interakcję, a ponadto aż 25% rzadziej wybiera ofertę konkurencji1.
Warto też wspomnieć, że monitoring internetu pozwala także na śledzenie Twojej konkurencji – ich działań w internecie, widoczności, angażowania społeczności, zmian w firmie. Dzięki temu nie zostaniesz np. zaskoczony jakimiś większymi zmianami w swojej branży.
Na rynku istn...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!