Wyobraź sobie, że jest koniec kwartału. Jedziesz na duży event szukać swoich wymarzonych klientów. Kontrakty, które z nimi podpiszesz, zapewnią Ci bardzo wysoką premię i sprawią, że zostaniesz gwiazdą sprzedaży. Jak zaczniesz tę rozmowę na stoisku?
POLECAMY
- Skomplementujesz wystrój stoiska, np. piękny obraz, ulotki albo ubiór klienta.
- Będziesz chciał porozmawiać o sporcie lub polityce, nawiązując do aktualnych wydarzeń w kraju i na świecie.
- Zwrócisz uwagę na coś związanego z potencjalnym klientem lub jego firmą.
Jeśli wybrałeś odpowiedź 1 lub 2, nie masz co liczyć nawet na one night stand. Pierwszy sposób na rozpoczęcie rozmowy to jakbyś spytał dziewczynę w klubie, czy ma mapę, bo możesz zgubić się w jej oczach. Nie jesteś ani kreatywny, ani zabawny i na pewno nie zostaniesz zapamiętany... No, chyba że jako ten, nad którym można się jedynie zlitować. Na targach, uwierz mi, każdy próbuje nawiązać kontakt, komplementując wystrój. O ile nie wiszą tam cenne dzieła sztuki, na których znasz się jak mało kto, będzie to kiepski sposób na przełamanie pierwszych lodów.
Sp...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!