Pozycjonowanie w Google, czyli jak być tam, gdzie są Twoi klienci

Narzędzia wspierające sprzedaż

Strona internetowa bez pozycjonowania jest jak książka promowana na zapleczu księgarni. Nikt o niej nie słyszał, nikt do niej nie dotrze, nawet przypadkiem. Prowadząc biznes online i offline, musisz być tam, gdzie są Twoi klienci – a ci przebywają dziś w Google. Jak do nich dotrzeć za pomocą pozycjonowania?

Co to jest i na czym polega pozycjonowanie w Google?

Pozycjonowanie stron internetowych, określane również jako SEO (Search Engine Optimization), polega na ich optymalizacji w celu zwiększenia ilości i jakości ruchu pochodzącego z wyników organicznych wyszukiwarki. To skomplikowany i długofalowy proces, który obejmuje szereg działań wykonywanych zarówno na stronie internetowej (SEO on-site), jak i poza nią (SEO off-site). 

Jego efektem jest zwiększenie widoczności w Google przez uzyskanie wysokich pozycji w SERP-ach (Search Engine Results Page), a więc na stronie wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie stron internetowych zmierza nie tylko do tego, aby klienci szybko trafili na Twoją witrynę, ale również do tego, aby zostali na niej dłużej i dokonali zakupów. 
Dodatkowe informacje na https://www.sempire.pl/pozycjonowanie.html.

W jaki sposób SEO pomaga dotrzeć do klientów?

Wyszukiwarka Google stanowi dziś główny kanał dotarcia do klienta. Jeśli użytkownik zaczyna czegoś szukać w internecie, zagląda do Google. Wpisując konkretne hasło lub zapytanie w okno wyszukiwarki, jasno i precyzyjnie wyraża swoją potrzebę. Wyniki pojawiające się na szczycie rankingu Google stanowią obietnicę jej spełnienia. Trudno o lepszą i skuteczniejszą metodę dotarcia z przekazem do wyselekcjonowanej grupy klientów na...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy