Internet jest pełen złotych rad na ten temat i właśnie z tego powodu przestają one działać. Coraz więcej świadomych firm realizuje swój proces sprzedaży, który oparty zostaje na wartościach biznesowych i skutecznie prowadzi klienta przez jego własny proces zakupowy. Wobec tak prowadzonej strategii sprzedaży nawet na najlepsze sztuczki zawsze jest za późno. Wszystkie karty są już rozdane. Rozpaczliwe telefony lub maile wysyłane do klienta zazwyczaj pogarszają tylko sprawę, bo nikt nie lubi być naciskany i kuszony na siłę niską ceną, która jest ważna tylko dzisiaj do końca dnia.
POLECAMY
Proces sprzedaży, który sprzyja zamykaniu?
Jak...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!