Dzisiaj, 26 lat później, świat, jaki znamy, funkcjonuje w sieci. Jesteśmy online przez większość swojego życia, mamy dostęp do niezliczonej ilości informacji, z każdego zakątka na świecie. Żyjemy szybko, porównujemy te same dane w kilku źródłach i łatwo tracimy zainteresowanie. Dzięki platformom, takim jak YouTube, Instagram czy Twitter – działającym w czasie rzeczywistym, otrzymujemy informacje ad hoc, razem z (niekoniecznie mile widzianym) nieodłącznym pakietem komentarzy i opinii. To zatem logiczne, że taki styl życia nie został bez wpływu na nawyki oraz procesy decyzyjne klientów. Kiedyś chodziło tylko o jednokierunkową transakcję, w której królował produkt, obecnie mamy do czynienia z erą relacji, nawiązywania i pielęgnowania więzi. W sieci zacierają się granice między różnymi środowiskami, sztuką a rozrywką, producentem i konsumentami, rynek zamienia się w forum, a potrzeb dzisiejszego społeczeństwa informacyjnego nie można określić za pomocą lokalizacji, aplikacji czy pory dnia. Ludzie starają się pozostać połączeni i móc wyrażać swoje opinie bez względu na to,...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!