Odkryj potencjał Retail Media

Wywiad

Wywiad z Torstenem Ahlersem, Managing Director Retail Media w MediaMarktSaturn.

Nowa Sprzedaż: Retail Media na stałe zagościły już w strategiach sprzedażowych największych marek. Czy w tym obszarze jest jeszcze potencjał do odkrycia?
Torsten Ahlers:
Dostawca, który nie ma bezpośredniego kontaktu z konsumentami i sprzedaje za pośrednictwem sprzedawców detalicznych, może znacznie zwiększyć swój udział w rynku i uzyskać cenne dane o konsumentach dzięki inteligentnym inwestycjom w Retail Media. Zwłaszcza teraz, gdy rośnie potrzeba mierzenia wpływu działań sprzedażowych, detaliści, którzy mogą dostarczać i analizować te dane w celu zwiększenia skuteczności mediów, wciąż mają przewagę pierwszego ruchu. W tym kontekście Retail Media są bardzo skutecznym narzędziem ze względu na swoją mierzalność. Pr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy