Mimo różnorodności branż, działania sprzedażowe można sprowadzić do wielu wspólnych mianowników. Jednym z ważniejszych jest poświęcenie czasu na weryfikację swoich dotychczasowych działań. Sprzedaż jest procesem, a o każdy proces, aby był skuteczny, należy szczególnie dbać.
Najczęściej jest tak, że mamy nad sobą kogoś, do kogo raportujemy. W zależności od naszej pozycji w firmie, powinniśmy dostosować swoją strategię do głównego nurtu wyznaczonego w naszym obszarze przez zarządzających. Każdy z handlowców może mieć własną strategię na osiąganie sukcesów. Należy jednak pamiętać, jakie kierunkowe plany realizujemy.
POLECAMY
„Przegląd” sprzedaży
Skoro zakładamy, że sprzedaż jest procesem, to oznacza, że jesteśmy w dobrym momencie, aby dokonać jego przysłowiowego przeglądu: co zadziałało, co nie. Absolutnie każdy proces da się zoptymalizować, a tym samym wpłynąć na jego wydajność.
Ramka 1
Przegląd sprzedaży – baza
...Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!