Jak social audio i podcasty wpłyną na komunikację marek?

Marketing

Trendy zmieniają się co roku – jedne odchodzą w zapomnienie, ustępując miejsca innym, a drugie umacniają swoją pozycję.
Od ostatnich dwóch lat miejsce na podium zajmuje wideo w krótkiej formie, uwodząc odbiorców efektami, filtrami i muzyką na TikToku oraz Instagramie. Jednakże zza jego pleców wyłania się inny bohater, który coraz mocniej zwraca na siebie uwagę nie tylko użytkowników, lecz także twórców platform społecznościowych, marketerów i marek. Nadstawcie uszu – nadchodzi czas social audio.

Co kryje się za pojęciem social audio?

Myśląc o dźwięku w mediach społecznościowych, zapewne w pierwszym skojarzeniu przyjdzie nam do głowy podcast, naprowadzając nas na właściwy trop. Social audio to forma social mediów, w której dźwięk odgrywa kluczową rolę komunikacyjną, od platform do rozmów, poprzez wiadomości głosowe, po filtry do zmiany głosu i wspomniane wcześniej podcasty.

POLECAMY

Dostępne narzędzia digitalowe umożliwiają aktualnie stworzenie następujących rodzajów social audio:

  • z jednym mówcą (podcasty),
  • dwóch lub...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy