Kupujemy na święta coraz wcześniej
Według analizy Deloitte coraz mniej Polaków odkłada zakupy na ostatnią chwilę. W zeszłym roku aż 27% konsumentów deklarowało rozpoczęcie świątecznych zakupów już w listopadzie. To spora zmiana, bo rok wcześniej dotyczyło to zaledwie 12% ankietowanych. Coraz więcej osób śledzi też przedświąteczne akcje handlowe. Czarny piątek, który jest stosunkowo młodą tradycją w kraju nad Wisłą, w 2021 r. był okazją do zakupów już dla co dziesiątego konsumenta. Czas przedświątecznych zakupów z roku na rok się wydłuża.
Bieżący rok może być dla handlowców szczególnie trudny. Kryzys związany z rosnącymi kosztami utrzymania, zakłócenia w łańcuchach dostaw, wahania kursów walut oraz niepewność dotycząca gospodarki – to zaledwie kilka wyzwań, jakie stoją przed firmami w ostatnim kwartale 2022 r. Sprzedawcom, którzy nie tylko chcą utrzymać się na rynku, ale tak...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!