W trakcie planowania sprzedaży na przyszły rok nie da się nie brać pod uwagę tych zagrożeń. Co więcej, musimy ostrożnie, ale i odważnie, spojrzeć w przyszłość, aby zrealizować budżety i cele firmowe lub przynajmniej optymalizować koszty i równoważyć potencjalne straty. Wsparcie rządowe dla firm, podobne do tego z czasu pandemii, raczej się już nie powtórzy, a miało ono duży wpływ na stabilizację sytuacji w firmach.
POLECAMY
Analiza zagrożeń w kontekście nadchodzącego roku
Pierwszym krokiem w planowaniu sprzedaży powinno być przyjrzenie się zagrożeniom, które będą miały wpływ na sprzedaż w naszej firmie. Zebranie rzetelnych informacji z wielu źródeł może być bardzo pomocne w planowaniu działań sprzedażowych i marketingowych. Być może, trzeba będzie zmienić kierunki działania lub otworzyć się na nowe możliwości, podobnie jak wiele firm w trakcie pandemii COVID-19 musiało dopasować swój profil działania do zmieniających się potrzeb, nawyków i generalnej sytuacji klientów.
Zwiększenie obrotów firmy
Większość firm traktuje wzrost obrotów firmy rok do roku jako coś naturalnego, przyczyniającego się do rozwoju firm. I owszem, tak jest, pod warunki...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!