Im więcej wiedzy, tym większe szanse na jej właściwe wykorzystanie i zrobienie kolejnych kroków na drodze do rozwoju zawodowego. Już 24 września warszawski PGE Narodowy zamieni się w centralny punkt na biznesowej mapie Polski. To tam podczas National Sales Congress eksperci zdradzą mistrzowskie strategie sprzedaży i zarządzania.
Wydarzenie to trzy sceny:
– „sprzedaż” – poświęcona skutecznemu pozyskiwaniu klientów, social sellingowi na LinkedIn, budowaniu argumentacji sprzedażowej i działaniom w systemie prowizyjnym
– „zarządzanie” – dotyczące motywowania pracowników, KPI w ocenie efektywności strategii sprzedażowych, budowaniu skutecznych zespołów sprzedaży i strategii
– networking i strefa wystawiennicza – spotkanie prawie 500 uczestników, pozwalające na zawiązywanie nowych relacji biznesowych. Partnerem Networkingu jest Biznes Klub Polska.
Event odbędzie się w bezpiecznych warunkach, zgodnie z wszystkimi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia. Liczba miejsc przygotowanych dla uczestników jest ograniczona, ponieważ bezpieczeństwo gości jest priorytetem. Da to też możliwość głębszego case studies każdego z tematów, a także indywidualnych konsultacji z ekspertami podczas strefy networkingu.
Na przybyłych czekają prelekcje między innymi:
– Philipa Zimbardo – „Psychologia sprzedaży”
– Jakuba B. Bączka – „MentalSales, czyli o sprzedaży za 2,8 mln zł w weekend”
– Nikolaya Kirova – „Budowanie skutecznej argumentacji w rozmowach z partnerami w biznesie”
– Krzysztofa Sarneckiego – „Jak wykorzystać energię ekonomii chaosu do skutecznej sprzedaży?”
– Dagmary Pakulskiej – „Social selling i sales navigator = duet idealny”
– Barbary Piasek – „Jak pozyskać 60% klientów, do których zima sprzedaż 1-1 nie wystarczy”
– Radosława Żemło – „Jak zbudować efektywny dział sprzedaży?”
Dla kogo jest National Sales Congress?
✅ specjalistów ds. sprzedaży
✅ managerów sprzedaży średniego i wyższego szczebla
✅ dyrektorów sprzedaży
✅ właścicieli firm
✅ pracowników sektora b2b
Udział w Kongresie będzie potwierdzony certyfikatem poświadczonym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce, Kirov Strategic Negotiators - wiodącą w Polsce firmę szkoleniowo-konsultingową specjalizującą się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych, a także Quest Change Managers - zespołu konsultantów, którzy pomagają firmom w osiąganiu coraz lepszych rezultatów i w dynamicznym rozwoju. Partnerem Kongresu jest RE/MAX Polska - światowy lider na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
Więcej informacji o wydarzeniu i formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie: https://nationalsales.pl/kongres-nsc-program/