Punkt pierwszy do budowania jakichkolwiek korzyści to wszystko to, co wiesz na temat Twojego klienta, jego biznesu i jego potrzeb/oczekiwań/problemów, które sprawiły, że poprosił Cię o przedstawienie konkretnej oferty. Jeśli tylko masz taką możliwość – zanim zaczniesz przygotowywać konkretną propozycję, zadzwoń do klienta lub wyślij mu maila z listą pytań, na które powinien Ci odpowiedzieć. Pamiętaj, że w czasie takiej rozmowy przede wszystkim powinieneś pytać o to, co jest dla Twojego klienta najważniejsze, na czym chce się skupić najbardziej, na czym mu zależy i dlaczego te elementy są dla niego istotne. To podstawa do zbudowania realnych korzyści.
POLECAMY
Jeśli nie masz takiej możliwości – wejdź na stronę internetową, zobacz, co dokładnie robi Twój potencjalny klient, do kogo kieruje swoje produkty/usługi (kto jest jego grupą docelową), poszukaj opinii na temat klienta w internecie (Facebook, LinkedIn, Google, fora internetowe). Sprawdź, co w sieci mówi się o Twoim kliencie. W tym przypadku im więcej wiesz, tym większe prawdopodobieństwo, że zastanawiając s...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!